lauantaina, tammikuuta 07, 2012

Rukous

Haloo, hei kuka siellä?

Ei Jumala, et sinä
uskoin sinuun joskus
Opetuksesi, tapa jolla tulisi elää, uskoa
ei, elämä ei vaan mennyt niin

Ole ystävällinen ja poistu linjalta

Haloo, hei kuka siellä?

No niin nyt tuli oikeaan paikkaan.

Anna minulle voimia,
voimia nousta ylös sängystä
voimia herätä uuteen päivään
voimia jaksaa huomiseen

Anna minulle voimia jaksaa yksin
yksin, ilman pakomoottoria
ilman elämän sumentamista

Voimia jaksaa pakenematta

Pidä huolta pienistä rakkaistani
pidä huolta kun minä en voi, saa, pysty
Älä anna mitään pahaa tapahtua enkeleilleni

Anna auringon nousta huomenna, kirkkaana ja kauniina
Anna minulle parempi huominen, anna edes mahdollisuus

Kiitos kyynelistä, kivusta, kaipuusta, tuskasta
Kiitos houkutuksista, vaikeista ajoista

Kiitos että minusta tulee vielä minä

Kiitos

Ei kommentteja: