lauantaina, marraskuuta 12, 2011

Isänpäivä

Lapset ovat nukkumassa, omat ja ei omat.

Huomenna on isänpäivä, päivä jota pidin oman isäni kohdalla pienenä tärkeänä, se oli päivä jolloin isälle sai osoittaa huomiota ja tiesi saavansa siitä hyvää takaisin. Se oli hieno päivä!

Rakas tyttäreni, yksi niistä kolmesta rakkaasta tyttärestä mitä minulla on sanoi tänään autossa "isi mulla on sulle 8 lahjaa". Herranjumala, enhän mä ole jouluisinkaan saanut noin montaa lahjaa. Tuntui todella hyvältä. Eikä se lahjojen määrä vaan jokainen ajatus mikä siihen itsetehtyyn lahjaan on uhrattu, ne ovat ne tärkeimmät.

Pienin tyttönikin on tehnyt minulle jotain, se on lähetetty minulle mutta se tulee vasta maanantaina. Isänpäivä on silloin jo ohi mutta minulle isänpäivä on se hetki kun avaan tuon kauan odotetun lahjan. Arvostan todella paljon sen mitä joku muukin on tuon asian eteen tehnyt <3

Saan vanhimmalta tyttäreltäni facebookissa tekstejä missä on merkit <3, tiedän että ne merkitsevät paljon, jokainen tuollainen merkki on minulle arkinen isänpäivälahja <3

Minulla on kaksi poikaa, joista toinen on biologinen poikani. Saan joka päivä, jokainen päivä kun saamme olla yhdessä isänpäivälahjan illalla kun minulle kerrotaan että olen maailman paras iskä.

Toiselta pojaltani joka asuu kaukana en saa lahjaa mutta riittää että tiedän miten tärkeä olen, se on lahja minulle.

Omalle isälleni haluan sanoa että ei, et saa lahjaa minulta tänäkään vuonna. Minun lahjani on se että kaikesta huolimatta olet tärkeä minulle.

Ei kommentteja: