keskiviikkona, marraskuuta 09, 2011

Moi pullo

Hauska nähdä pitkästä aikaa.

Huutelit mun nimeä, huutelit mun nimeä kun musta tuntui pahalta. Musta tuntui siltä kuten ennenkin, siltä etten ole mitään, en onnistu missään, en ole saanut aikaan mitään, olen kylvänyt ainoastaan murhetta ympärilleni, en ole mitään.

Moi pullo, olen pahoillani mutta olet väärässä. Olet oikeassa siinä että musta tuntuu pahalta, musta tuntuu etten ole mitään, etten onnistu missään, saatika saanut aikaan mitään, puhumattakaan siitä murheesta ja tuskasta mitä olen kylvänyt ympärilleni.

Hei pullo, sano moi moi, meni pitkään ettet huudellu edes mitään, kunnioitan sitä että jaksoit huudella mutta kuten huomaat niin ihan turhaan, en tarvitse sua enää, olit ainut ystäväni pitkään, ainut joka minua ymmärsi mutta samalla ainut joka kadotti minut kaikista muista, mukaanlukien itsestäni.

Hei pullo, se on moi moi, moi moi edelleenkin.

Kiitos kuitenkin että nostit päätäsi, muistutit minua siitä mitä olin ja ennen kaikkea siitä mitä olen nyt.

Moi pullo!

Ei kommentteja: