maanantaina, marraskuuta 14, 2011

Sinä halusit

Hei pimeys, huutelit minua.

En halunnut kuulla sinua, minulla oli siihen hyvä syy.

Syy mikä hetki sitten pyyhki itsensä pois, pyyhki pois olematta välittämättä.

Ainut syy mikä voi pitää sinut poissa on rakkaus, sitä korttia ei haluttu pelata.

Ei, en halua sinua siltikään.

Minuun sattuu mutta silti en halua kuulla sinun kuiskaavan nimeäni, en halua.

Pimeys, huutele minua, pidä minut hereillä.

Et saa minua, en salli sitä.

Huutele ja pidä minut hereillä.

Sitä mennyttä ja ihanaa ei ole enää, sitä ei ole nää mihin palaan nyt ja aina, sitä ei vaan ole enää.

En halua hyväksyä sitä, ettei sitä enää ole, en halua, enkä voi, en vaan pysty!

Sinä sanoit sen minulle, en halua uskoa sitä, en vaan halua.

Sinä sanoit ja halusit sitä minulle ...

Ei kommentteja: